Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Mersin

Valilikler

ANAMUR KAYMAKAMLIĞI
ANAMUR KAYMAKAMLIĞI
ANAMUR KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Şehitlerimiz Resmi İlan Portalı İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Görev Yapmış Kaymakamlar Kurumsal Kimlik
  • ANAMUR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
7
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • Birimlerimiz
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Şehitlerimiz
    • Resmi İlan Portalı
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • ANAMUR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM

Personel Alım İlanı

 

GÜNCELLEME

 

Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2022

yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı sonuçlarının açıklanması sebebi ile Anamur İlçesi

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından alınacak 1 adet büro görevlisi unvanlı

personel alım ilanı aşağıdaki şekilde güncellenmiştir.

 

Anamur İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirlenen şart ve

usullere göre 1 adet “Büro Görevlisi” unvanlı personel alınacaktır.

Aşağıda belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü

internet sitesi üzerinden https://vakifilan.aile.gov.tr/AnnouncementList.aspx adresinden

çevrimiçi olarak müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat süresi 17/10/2022 ile

28/10/2022 saat 13:00 tarihleri arasıdır. Evrak teslim adresi Hükümet Konağı Zemin Kat

Anamur/MERSİN adresinde bulunan Vakıf Bürosudur. Evrak teslimi 31 Ekim 2022 tarihinde

saat 17:00 'da sona erecektir.

 

PERSONEL ALIMINDA ARANACAK ŞARTLAR

 

A. GENEL ŞARTLAR

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,                                            

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten

işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa

bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar,

zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas,

ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı

değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,

7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak

8) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü

bulunmamak,

9) Adli ve idari soruşturma sonucunda, işe alınmasına engel bir durumu bulunmamak,

10)  İşin Süresi: Daimi (2 Ay Deneme Süreli)

11) İstenilen İşgücü Sayısı: 1 (Bir) 

B. ÖZEL ŞARTLAR

1- Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2021 ve

2022 yıllarında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavlarından en az birinden KPSSP3 puan

türüne göre 60 puan ve üzeri almış olmak,

2- 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından aşağıda belirtilen bölümlerden mezun olmak,

a. Sosyal Hizmetler Bölümü

b. Sosyoloji Bölümü

c. Psikoloji Bölümü

 

d. Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü

e. Halkla İlişkiler Bölümü

f. İletişim Bölümü

g. İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri

h. Eğitim Fakülteleri

3- Bilgisayar sertifikasına sahip olmak,

4- En az 6 (Altı) Aydır Anamur İlçesinde ikamet ediyor olmak,

5- B Sınıfı Ehliyete sahip olmak.

 

İŞE ALIM SÜRECİ

 

            Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir.

Diploma, KPSS Sınav Sonuç Belgesi, Askerlik Durum Belgesi, Kimlik Fotokopisi ve Adli Sicil

Kayıt Belgesi, fotokopilerinin (asıllarının ibrazı mülakata girecek adaylardan istenecektir.)

evrak Teslim tarihlerinde Vakfa teslim edilmesi gerekmektedir. Belgelerin Vakfa teslim

edilmesi sonrasında başvuru sonuçlanmış olacaktır. Bu evrakları teslim etmeyen ya da eksik

evrakı bulunan adayların başvuruları geçersiz olacaktır. Evrak teslimi 31 Ekim 2022 tarihi saat

17:00’a kadar şahsen yapılacaktır. Son başvuru tarihinden sonra teslim edilen başvuru

belgeleri işleme konulmaz.

            Belgelerin teslim edilmesi sonrasında başvurusu kesinleşen adaylar arasından Vakıfça

belirlenen şartlara uygunluğa göre Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 türünde almış

oldukları puanlar itibariyle sıralanarak, en yüksek puanlı 5 kişi (alınacak personel sayısının 5 

katı aday) mülakata çağırılarak alınacak 1  kişi belirlenecektir.

            Mülakat 03 Kasım 2022 tarihinde saat 11:00’da Anamur İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve

Dayanışma Vakfı toplantı salonunda başlayacak ve aynı gün bitmemesi halinde ertesi gün de

devam edecektir. Alım kararının Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından

onaylanmasından sonra işe başlatılacaktır.

            Personel alımına ilişkin tüm duyurular http://www.anamur.gov.tr/ adresinden

yapılacaktır. Başvuru sahiplerine  ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.

 

 

            İŞ ŞARTLARI VE ÜCRET DURUMU

 

             İstihdam edilecek olan Büro Görevlileri; Başvuru alımı, hedef kitleye ön bilgilendirme,

SOYBİS sorgulamaları, yazışmalar ve arşivleme, heyet gündeminin hazırlanması bu ünvan için

hazırlanan İş Tanım Formunda yer alan görevleri ve Vakıf Yönetimi tarafından verilen diğer

görevleri yapacaklardır.

            İstihdam edilecek olan Büro Görevlileri ile Vakfımızın Özel Hukuk Tüzel Kişiliğine haiz

bir kurum olması sebebiyle 4857 sayılı İş Kanununa göre İşçi statüsünde Belirsiz Süreli

Sözleşme yapılacaktır.

            İstihdam edilecek olan Büro Görevlilerine Vakıfların derecelendirilmelerine göre

hazırlanan  ve Fon Kurulunca belirlenen ücretler ödenir. Çalışma saatleri hafta içi 08.00 –

17.00 saatleri arasında günlük 8 saat olmak üzere haftalık toplam 40 saattir. İşin deneme

süresi 2 ay olup, Vakıf Mütevelli Heyetince işe uygun görülmemesi durumunda sözleşme

feshedilebilir.

            İlgililere ilanen duyurulur. 24/10/2022

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
Yeşilyurt Mahallesi Halide Edip Adıvar Caddesi 33640 Anamur/MERSİN
Telefon : (324) 814 1004 Belgegeçer : (324) 814 1168
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız